Sunday 3 August 2008

shetland no. 1

Her er "mitt" første Shetlandsjal. Jeg har vært forelsket i denne oppskriften helt siden jeg så dette. Etter min mening er det ikke mange som tar så flotte fotografier av arbeidene sine som Brooklyn Tweed.
"Mitt" første, men helt sikkert ikke siste, Shetland triangle er strikket i alpakka fra Sandnes. Jeg synes det ble litt i minste laget, men det synes heldigvis ikke mor, som her er modell for det som på et litt uforklarlig vis plutselig har blitt hennes første Shetlandsjal.
Detaljer:
Garn: 2 nøster Sandnes Garn Alpakka
Pinner: 4,5
Mønster: Shetland Triangle publisert i Wrap Style av Pam Allen og Ann Budd

4 comments:

femiknitter said...
This comment has been removed by the author.
femiknitter said...

veldig, veldig vakkert... vi må nok snakke litt mer om dette over neste frokost!

nicole said...

So pretty! love the colour.

Sigrun said...

mange takk - thanks a lot!