Wednesday 25 March 2009

dagens post

Today’s post: books for work and books for leisure.
3 bøker av Cormac McCarthy - fordi han trollbandt meg med The Road
Henri Lefebvres: Critique of Everyday Life, fordi ingenting opptar meg mer enn det hverdagslige
Live Through This - On Creativity and Self-destruction, en livbåt
Sara Fanelli: Sometimes I Think, Sometimes I am, er det noe jeg trenger i mitt travle liv er det en god billedbok for voksne!
Knitting Noro, litt fritid må man jo uansett ta seg tid til -

2 comments:

femiknitter said...

lefebvres lefebvres lefebvres -
hvor er det heg har lest henvisning til lefbvres de siste dagene...?
keep you posted

Anne said...

Jeg har funnet bloggen din via femiknitter : ), jeg leste spent hva du syntes om The Road (en av mine absolutte favoritter), men om du syntes det var brutalt, Blood Meridan er nok verre (mht vold). Så du må nok stålsette deg.

Gratulerer med stipend.