Monday 9 February 2009

Ashburn Hotel

Min erfaring med Londonhoteller er litt så som så, derfor har jeg denne gangen valgt et firestjerners. Jeg skal være her i fem dager, skrive en rekke artikler og kritikker og trenger et god & trygt sted å arbeide og sove.
Foreløpig svarer Ashburn til forventningene (de synes å ha en viss svakhet for gull her på stedet - men hvem har vel ikke det når det kommer til stykket... ;). Hotellet ligger ut mot den nokså trafikkerte Cromwell rd., men i mitt rom i sjette etasje hører jeg lite til trafikkstøyen. Derimot kan jeg kjenne at huset dirrer litt av tuben… men det er jo ingenting for en som har opplevd ekte jordskjelv!

Jeg har allerede sendt fra meg min første tekst, og slitt ut den røde stolen… den sank rett og slett sammen av utmattelse midt i en setning - ! Planlegger en tidlig kveld, men skal teste ut badekaret før jeg går til sengs ;)

ps: lurer du på hva jeg har sett?

1 comment:

femiknitter said...

oioioioioioioioioi... :D! her er det styremøte i nettverket i morgen. jeg sitter og skriver på växjö-artikkelen min, drikker varm sjokolade og hvit te. nyt det! kos deg! skriv på!!