Saturday 9 August 2008

Anne-Evilla

Tidligere i sommer fikk jeg dette fine garnet fra min utsendte medarbeider i København. Kauni er, etter hva jeg ser på nettet en favoritt hos mange strikkere, men for meg var det et nytt bekjentskap.
Først hadde jeg planer om å bruke det i et skjerf eller sjal, men så så jeg plutselig denne - og dermed var det gjort:

Så derfor har jeg utvidet Kaunisamlingen min med dette:
Og har så smått begynt å sjekke strikkefastheter... (i stedet for å gjøre huset klart til kveldens skalldyrfest -) (hmf*!?*!!!, en skalldyrfest etterlater jo huset i et eneste kaos uansett ;)

4 comments:

femiknitter said...

du tar det med til frokosten?

Sigrun said...

klart det!

femiknitter said...

nå er det jo nesten bare en uke til...

Sigrun said...

gubba - gleder meg v e l d i g!