Wednesday 18 June 2008

pinner nr. 5

Jeg hadde lovet meg selv å vente med dette strikketøyet til ferien var godt i gang, men har ikke klart å holde meg helt... Når man strikker med pinner nr. 5 går det fort unna (forstår ikke at jeg har orket alt det tynne norske ullgarnet i alle disse årene - dette er såååå mye morsommere) Ermene er nå så godt som ferdige, jeg har laget dem super-enkle, rett ned, slik at det blir litt vidde rundt håndleddet. Den videre planen er å strikke bolen rett ned til midt på midjen, og så dele den i to og strikke for- og bakstykket hver for seg med splitt i mellom.
Jeg er framdeles like begeistret for garnet som da jeg begynte, herlige farger og godt og mykt å arbeide med.

1 comment:

femiknitter said...

du og du så nydelig!! - ja pinne 5 er visst tingen - det er det jeg strikker debbie bliss på nå også. - og jeg ser jo at det øker - hele tiden! men dine farger er jo langt mer sprelsk lykkelige ;)