Sunday 8 June 2008

i dag

I dag skal det jobbes; to kritikker & forberedelser til et diskusjonsinnlegg er det som kommer først, deretter forberedelser til et intervju av to heller utradisjonelle damer ... så altså nok å gjøre - her må det skrives! Det bør gå greit for jeg har litt å gå på, i går hadde jeg 100% fri - og bunkret opp rikelig med vitamin D. Jeg strikket ferdig Caffe Latte'n,
ryddet garn - etter at denne ulven i sommerfuglklær hadde vært på arbeidsrommet mitt....
og jeg tok meg til og med tid til å sette i gang mitt neste genser-prosjekt, som jeg tror skal få navnet Vivaldi, fordi fargene ser ut til minst å inneholde fire årstider! Herlig med alt dette fargespillet etter noen uker i sobert beige!

Jeg strikker fra toppen og nedover, og dikter opp et mønster som kan minne om en blanding av Tree Jacket og Glee blandet sammen med en god dose personlig oppfinnsomhet. Men i dag: SKRIVING!