Saturday 15 March 2008

kom påskeferie!

Et sted mellom rødt og blått ligger min yndlingsfarge lilla - syrin - violett - purpur - rosa ... Jeg liker godt den dype fargen helt til venstre (Lucca), som har beholdt en del rød varme.
og jeg liker også den litt kalde bringebærrøde som min gode venninne har kjøpt til meg i København. Det selvstripende garnet er et svensk funn (så vakkert at det snart skal få sin egen blogpost). Og helt til høyre ses litt silke garn i grått.


Grått går til alt, rosa er litt mer vanskelig - særlig for voksne damer?

Og hva så jeg skal med alt dette nye garnet? Vel, først og fremst ta ferie med det, kikke litt på det, velge meg ett til et lite plagg, eller kanskje et litt større? Den som kikker innom får se...

2 comments:

femiknitter said...

love it love it love it - men du? hvor var mønsteret til timeglassgenseren?

Sigrun said...

Bare i en bok, men den kan du få låne ;)